Nytt idékoncept lanserat
Helena Kohlberg har i dagarna lanserat ett helt nytt idékoncept för analys, planering och utveckling.
Managing True Colors heter koncepet och det lanserades i bokform den 30 november 2020.
Boken heter Managing True Colors – ett analys-, planerings och utvecklingsverktyg.
Vilka kan använda sig av konceptet?
Managing True Colors är ett verktyg för alla som är:
- Öppn a och nyfikna att ta till sig nya sätt att kringgå egots begränsningar för att skapa önskvärda resulttat.
- Motiverade att utforska och utveckla alternativa lösningar för att nåfastställda målbilder och mål.
- Villiga att lära sig att använda ett nytt välstrukturerat arbetssätt.
- Önskar få till verklig förändring.
- Öppna för att skifta perspektiv och överväga olika lösningar.
- Ser till att vara proaktiva genom att motverka till att de återfaller till att fortsätta driva verksamheten, eller leva livet, i gamla hjulspår – business as usual.
- Flexibla nog att ändra fastslagna planer, budget och aktiviteter till förändrade målbilder och mål – om så är påkallat.
Förväntat resultat
I tider då sedan länge begravda sanningar har en tendens att komma fram i dagens ljus, och det i relativts snabb takt, är det allt viktigare med transparens.
Då du arbetar med idékoncepet Managing True Colors välkomnas du att stiga in i en värld fylld till bredden med autencitet och transparens.
Lämna en kommentar
Du måste vara inloggad för att skriva en kommentar.